۱۳۸۷ دی ۹, دوشنبه

هیهات من الذله

روزگاری علی را دست بسته به مسجد بردند تا بیعت کند و مردم کنار کشیدند و گفتند این دعوای قدرته و به ما ربطی نداره . کمی بعد حسین را درکربلا به خاک خون کشیدند و بازهم بعضی مدعیان بهانه ها اوردند و پاپس کشیدند و بعضی دیگر که امام را به کوفه دعوت کرده بودند دست به خون امام الوده کردند و ...... تاریخ گذشت و گذشت و حوادث همچنان تکرار شد و مسلمانان بهانه ای (نه واقعی) همچنان برای بی خیالی ئ خیانتهایشان بهانه ها اوردند تا نوبت به ما رسید .امت رسول ا.. در قرن چهارده ، ما چه کردیم؟؟؟؟؟
روزی به لبنان حمله شد و ما بهانه اوردیم که اینها عربند و ایرانی نیستند یک عده (عرب) هم گفتند اینها شیعه هستند و به ما ربطی ندارد و بعضی ها هم اگر یک کلام سرود مقاومت از تلویزیون پخش میشد نعره ها سر میدادند که به ما چه و بعضی هم دست در دست دشمن صهیونیست به نبرد حزب ا.. رفتند و دعا کردن برای پیروزی رزمندگان حزب ا... را حرام کردند ... ولی گذشت و گذشتن رسم تاریخ و ماندن رو سیاهی بر چهره بعضی ها هم جزء همین رسم است .
و امروز غزه در اتش و خون و یک و نیم میلیون مسلمان به خاطر طلب کردن حقشان تحت شدیدترین حمله و ددمنشیها قرار گرفته اند . اما باز هم یک عده میگویند انها سنی هستند و به ما ربطی نداره و عده ای دیگر انها را طرفدار ایران مینامند و به اسراییلی ها در نابودی انها کمک میکنند(مصر و دولت سعودی و امثالهم لعن الله علیه) و بعضی از مردم ما حتی به کلامی حاضر به حمایت نیستند و دیگران را هم نهی میکنند از دعای ناچیز در حق انان و برای پیروزیشان.
ولی بدانیم و بدانید و بدانند این نیز میگذرد و این رو سیاهی برای ما در تاریخ و در پرونده اعمالمان ثبت خواهد شد همانگونه که برای کوفیان ثبت شد.
امام حسین گفت اگر دین ندارید ، لااقل ازاده باشید و ای کاش بعضی از مدعیان عربیت و اسلامیت این سخن را از کمونیست های امریکای جنوبی یاد میگرفتند و حداقل به کلامی محکوم میکردند این وحشیگری ها را .

هیچ نظری موجود نیست: