۱۳۸۷ اردیبهشت ۳۰, دوشنبه

مرند در آتش و خون



پنج شنبه گذشته یکدشتگاه تانکر حامل سوخت قاجاق که ترمز بریده بود وارد شهر مرند شده و پس از واژگون شدن جلوی اداره برق شهر مرند دچار حریق می شود.





در این حادثه الهام کودک مرندی که از مدرسه به سمت خانه در حرکت بود و دو نفر دیگر کشته و بیش از 22 نفر زخمی شدند.بنابر گفته مردم محلی اینگونه اتفاقات هرساله در مرند بوقوع می پیوندد.که پر تلفات ترین انها 28 سال پیش با27 قربانی بوده است
.......
ما نیز با خانواده های قربانیان این حادثه ابراز همدردی می کنیم و امیدواریم با اقدامات مسئولین دیگر شاهد اینگونه حوادث نباشیم.


...............


یکی ازمهمترین دلایل ضعف اقتصاد و کشور ما رعایت نکردن استاندارد و ایمنی می باشد.(پس از وجود نامدیران بی سواد در زمینه مدیریت، که دومی نیز حاصل همین اولی می باشد)


امروز تانکر به علت ایمن نبودن خود و استاندارد نبودن راه واژگون میشود.دیروز معلمی به علت استاندارد نبودن تیر دروازه و ایمن نبودن ان برای نجات داشن اموزش کشته میشود. روز دیگر استاندارد نبودن بخاری نفتی جان معلمی را میستاند.و........


نبود استاندارد و ایمنی باعث افزایش هزینه های خدمات و محصولات در کشور است در حالی که با صرف نیمی از هزینه های اتفاقات ناشی از استاندارد و ایمن نبودن، می توان ضمن عدم تحمیل تلفات بر جامعه باعث کاهش هزینه ها و رونق اقتصادی نیز شد.


هیچ نظری موجود نیست: