۱۳۸۷ تیر ۲۹, شنبه

عباسی: وزیر تعاون حضور تعاونی ها در بورس را از نظر قانون بلامانع اعلام کرد

وزیر تعاون حضور تعاونی ها در بورس را از نظر قانون بلامانع اعلام کرد و گفت: تعاونی ها برای حضور در این عرصه باید توانمند شوند.

محمد عباسی ایجاد تعاونی های بورسی در کشور را از بسترهای جدیدی دانست که بخش تعاون باید آن را بشناسد و در جهت دسترسی به آن حرکت نماید.

وزیر تعاون ایجاد تعاونی های بورسی را یکی از مولفه های اقتصاد برشمرد و اظهار داشت: وقتی حضور مردم در عرصه اقتصاد با تجمیع سرمایه ها و مشارکت مردم همراه شود می توان به حضور موفق تعاونی ها در بورس امیدوار بود.

وی مشارکت مردم به شکل تجمیع را در تعاونی ها یاد آور شد و تصریح کرد: وقتی مردم تجمیع سرمایه ها به شکل تعاون را می پذیرند می توانند به بهترین شکل با انجام کارشناسی در بورس نیز وارد شوند، چرا که فعالیت در بورس نیز با روح تعاون و تجمیع سرمایه ها شکل می گیرد.

وی در مورد فراهم شدن زمینه های قانونی حضور تعاونی ها در بورس افزود: تعاونی ها هم اکنون این اجازه را دارند که فرصت سازی نمایند و فعالیت در بورس نیز یکی از حوزه هایی است که تعاونی ها فرصت حضور در آن را به دست آورده اند.

وزیر تعاون گفت: ما اعلام نمودیم که خود تعاونی ها برای حضور در بورس باید توانمند شوند تا از این طریق بتوانند در حوزه فعالیتی بورس حضوری موفق را تجربه کنند.

مهر

هیچ نظری موجود نیست: