۱۳۸۷ تیر ۲۸, جمعه

سمينار نقش مديريت هزينه و سنجش عملكرد در موفقيت بنگاه‌هاي اقتصادي برگزار مي‌شود

در23 و24 مهرماه؛
سمينار نقش مديريت هزينه و سنجش عملكرد در موفقيت بنگاه‌هاي اقتصادي برگزار مي‌شود

چهارمين سمينار حسابداري مديريت با عنوان نقش مديريت هزينه و سنجش عملكرد در موفقيت بنگاه‌هاي اقتصادي از سوي انجمن حسابداري خبره ايران 23 و 24 مهر ماه امسال در دانشگاه شهيد بهشتي تهران برپا مي‌شود.

محمد منيري ـ دبير كل انجمن حسابداران خبره ايران ـ با اعلام اين خبر گفت: در اين سمينار تاثير ثبات فضاي كلان اقتصادي بر اثربخشي و كارايي حسابداران مديريت، ارزيابي توان رقابتي بنگاه‌هاي اقتصادي ايران و مفاهيم و تكنيك‌هاي مديريت هزينه‌ بررسي مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه ارزيابي متوازن در خدمت پيشبرد استراتژي و نقش طراز سنجي (Benchmarking) در سنجش عملكرد از ديگر محورهاي اين سمينار دو روزه را تشكيل مي‌دهد، يادآور شد: ضرورت بازنگري در الگوهاي سنجش عملكرد، نقش حسابرسي عملياتي در مديريت استراتژيك، ‌آموزش حسابداري مديريت در ايران و حسابداري ناب از برنامه هاي "چهارمين سمينار مديريت" را تشكيل مي‌دهد.

منيري افزود: مساله حساب بي‌حساب‌ها از جمله مباحثي است كه در قالب سخنراني‌ اجتماعي ارايه مي‌شود. همچنين جلسات پرسش و پاسخ و ميزگردي در ارتباط با موضوع سمينار برپا خواهد شد.

وي ادامه داد: استادان رشته‌هاي مالي، اعضاي هيات مديره شركت‌هاي‌ دولتي و خصوصي، مديران سازمان‌هاي دولتي و خصوصي، مديران و كارشناسان مالي، پژوهشگران، مديران و سرپرستان حسابرسي، حسابرسان ارشد و حسابرسان، روساي حسابداري و روساي حسابداري صنعتي شركت‌ها از مخاطبان اين سمينار را تشكيل مي‌دهند

ایسنا

هیچ نظری موجود نیست: