۱۳۸۷ خرداد ۱۹, یکشنبه

این روزها تحریم ها شدید تر از گذشته برعلیه کشور ما ایران اعمال می شود و هیچ کدام از شرکت های آمریکایی حق معامله و .. با ایران را ندارند، . ومهمترین جنبه تحریمها که کاربران اینترنت را تحت تاثیر قرارا میده تحریم سایتهای تابع قوانین ایالات متحده آمریکا در مورد ایرانی هاست .....~google earth~google ads ~ebay~ e-gold~ payPal سایتهای بالا تنها نمونه ای از سایتهای مورد نیاز ماست که تحت قوانین آمریکایی اداره میشوند. آیا این پایان کار است؟؟ هرگز. شما میتونید با استفاده از آی پی غیر ایرانی از سد تحریم کننده ها بگذرید و پول و امکانات آنان را با خیال راحت استفاده کنید و ایرانی باشید.
آی پی تنها عامل تشخیص هویت ایرانی شماست و وی.. پی .+.ان. Virtual Private ..Networkماسکی است که با آن شما از مقابل تحریم کننده ها بدون شناسایی شدن میگذرید.وی.. پی .+.ان.یا شبکه های خصوصی مجازی به شما این امکان را می دهد که با هویت دلخواهتان (امریکایی انگلیسی المانی ....)به قلب تحریم کننده ها بروید و با کیسه ای از پول بازگردید(برای دانستن روش دست یافتن به پول انها از سایتهای اموزشی استفاده کنید).البته سعی کنید از ای پی اختصاصی استفاده کنید چون بانکهای الکترونیکی به تعویض ای پی های پیاپی حساسند و حساب شما را مسدود میکنند.
وی.. پی .+.ان. Virtual Private ..Network ؟
این سرویس در ابتدا توسط شرکتهایی استفاده می شد که کارمندان پراکنده در سرتاسر جهان داشتند و در ساختمان یا جایی خاصی برای کار کردن جمع نمی شدند.آنها با استفاده از این سرویس به سرور وی.. پی .+.ان.وصل می شده و سپس به تمام شبکه داخلی شرکت شان دسترسی پیدا می کردند و کار می کردند.اما بعد ها برای عبور از فیل..=تر و کمی بعد تر با شروع تحریمها برای عبور از تحریم استفاده می شود.تصویر بالا نمودار خلاصه ای از روند کار یک سرویس وی.. پی .+.ان.ارائه می دهد. و البته کاربرد دیگری که وی.. پی .+.ان. دارد برای عملیات حساس اینترنتی که به امنیت تبادل اطلاعات نیاز دارد می باشد. شما در حالت کلی استفاده از اینترنت در یک بزرگراه در حال حرکت هستید که افراد زیادی در کنار شما حرکت میکنند اما با وی.. پی .+.ان.شما از یک مسیر اختصاصی که فقط و فقط متعلق به شماست گذر کرده و از دسترس تحریم کننده ها و هکرها در امانید.
پشت خطوط دشمن در هیبتی از دشمن!!

هیچ نظری موجود نیست: