۱۳۸۷ تیر ۵, چهارشنبه

مدير عامل شركت مخابرات ايران خبر داد: ثبت شركت مخابرات ايران به عنوان سهامي عام


به گفته‌ي مدير عامل شركت مخابرات ايران، اين شركت با ورود به بورس با تحول عظيمي روبه‌رو خواهد شد.

صابر فيضي با بيان اين كه تمام كارها و مراحلي كه از شركت مخابرات ايران در زمينه‌ي خصوصي‌سازي خواسته شده، انجام شده است، اظهار كرد: آخرين بند اين موضوع ثبت شركت مخابران ايران به عنوان سهامي عام بود كه روز گذشته نيز اين كار صورت گرفته و شماره‌ي ثبت نيز به آن‌ها اعلام شد.

وي با بيان اين كه از جمله مباحث باقي‌مانده در اين مورد در حوزه‌ي وزارت اقتصاد و دارايي است اظهار كرد: مباحثي پيرامون حسابرسي و مواردي از اين قبيل از جمله اقداماتي است كه در زمينه‌ي خصوصي‌سازي بايد انجام بگيرد كه اين كار نيز در حال انجام است.

مدير عامل شركت مخابرات ايران اظهار كرد: تا جايي كه از ما اطلاعاتي خواسته بودند ارائه داده و اعلام كرديم كه اگر مطالب ديگري نيز از ما بخواهد ارايه خواهيم داد.

وي با اشاره به بحثي كه بورس مبني بر داشتن ترافيك عرضه‌ي سهام شركت‌ها اعلام كرده اظهار كرد: اميدواريم اين بحث نيز به زودي حل شود و شاهد فروش پنج درصد شركت مخابرات براي كشف قيمت باشيم.

او گفت: از جمله مواردي كه در زمينه ورود به بورس و خصوصي‌سازي شدن با آن مواجه‌ شديم، قوانين و مقررات دست و پاگير دولتي است كه با ورود به بورس و فروش شركت مخابرات اميدواريم اين موارد نيز بهبود يافته و وضعيت بهتر شود و با قوانين خوبي براي اجرا روبه رو باشيم.

فيضي كه در مراسمي به مناسبت ميلاد حضرت زهرا (س) و روز زن در سالن شهيد قندي وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات سخن مي‌گفت، اظهار اميدواري كرد كه وضعيت پرسنل نيز بعد از خصوصي‌سازي بهتر شود و بتوانيم از قوانين خصوصي‌سازي استفاده كنيم و وضيعت فعلي نيز بهبود يابد

هیچ نظری موجود نیست: