۱۳۸۷ تیر ۲, یکشنبه

نحوه واگذاري سهام مخابرات در نشستي مشترك بررسي مي‌شود


با حضور كارشناسان اتاق بازرگاني تهران و شركت بورس نحوه واگذاري سهام مخابرات در نشستي مشترك بررسي مي‌شود
كارشناس IT اتاق بازرگاني تهران و شركت بورس براي بررسي نحوه واگذاري شركت مخابرات ايران گفت‌وگو خواهند كرد.
در پي ارسال نامه رييس اتاق بازرگاني تهران به رييس‌جمهور درباره نحوه واگذاري سهام مخابرات و اظهارات مديرعامل شركت بورس در اين زمينه امروز اعلام شد كه كارشناسان اتاق و بورس گفت‌وگو خواهند كرد.
دكتر علي رحماني ـ مديرعامل شركت بورس ـ در توضيحي درباره نحوه واگذاري سهام مخابرات گفت: جلسه‌اي با رييس اتاق برگزار نشده بلكه مقرر شده بود كه اين جلسه تشكيل شود اما در نهايت با صحبتي كه با رابط ايشان به عمل آمد و انتقال نظرات شركت به رييس اتاق مقرر شد كه كارشناس مسوول IT اتاق با شركت بورس صحبت كند.
وي گفت: ما به عنوان شركت بورس تمام اظهار نظرات را بررسي كرده و از آنها استفاده خواهيم كرد.
روابط عمومي اتاق تهران هم با استقبال از انجام گفت‌وگوي بين دوطرفه اعلام كرد كه تاكنون ملاقاتي بين دو طرف صورت نگرفته است.
اين روابط عمومي همچنين اعلام كرده است كه نامه رييس اتاق بازرگاني و صنايع و معادن تهران به رييس جمهور که در برگيرنده نکات مهمي در مورد واگذاري شرکت مخابرات بود، واکنش‌هاي زيادي به دنبال داشت از جمله؛ مديرعامل شرکت مخابرات، کارشناسان اتاق تهران را به مناظره فراخواند و البته اين نامه از سوي بسياري از تشکل هاي بخش خصوصي مورد حمايت قرار گرفت.
همان گونه که در متن نامه رييس اتاق تهران تاکيد شده است، نمايندگان بخش خصوصي ضمن اعلام حمايت ـ حمايت قاطع ـ از تلاش دولت براي اجراي ابلاغيه اصل 44 و روند واگذاري شرکت‌هاي دولتي در مورد واگذاري شرکت مخابرات، دغدغه‌هايي دارند که خواستار توضيح مقامات مسئول در اين زمينه هستند.

هیچ نظری موجود نیست: